
CJW Events
Een geweldige dag creƫren.
categorie
logo, huisstijl & website
opdrachtgever
Chris den Boon
Wencke Standhardt
Julian Veldman
website
www.cjwevents.nl

de driehoek als symbool
CJW bestaat uit een hecht team van jonge ondernemers die een identiteit nodig hadden voor hun pas opgerichte evenementenbureau. Eentje die hun ambitie weerspiegelde. Omdat ze elkaar van jongs af aan kennen, wilde ze in ieder geval graag de driehoek als symbool voor hun eenheid terug laten komen.
aanpak
De evenementen die CJW Events verzorgt bestaan o.a. uit bedrijfsuitjes, festivals en bruiloften. Hierdoor is een identiteit nodig met twee gezichten die zowel de particuliere markt als de zakelijk markt kan aanspreken. Opzoek naar een kleur die goed aansluit bij antreciet en die het bereik laat vergroten, is er gekozen voor een levendige en energieke kleur. Het beeldmerk bestaat uit de verabstracte letters C en J, die over elkaar heen gelegd een nieuwe letter vormen: de W.
resultaat
CJW Events heeft de met een terughoudende en expressieve kleur, de flexibiliteit om beide markten aan te spreken. Een dynamische identiteit met een makkelijk toepasbaar logo dat als kwaliteitsmerk dient.